Skargi i wnioski

Informacja o przyjęciach skarg i wniosków w szkole

1.       Przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się codziennie w godzinach urzędowania sekretariatu /7:15 – 15:15/

2.      Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:

·        osobiście w Sekretariacie Szkoły 

·         pisemnie na adres szkoły

·         za pomocą faksu na numer  56 / 49 820 16

·         pocztą elektroniczną na adres e-mail szkoły : sekretariat@1lobrodnica.pl            lub  e-mail dyrektora szkoły: dyrektor@1lobrodnica.pl

3.      Skargi i wnioski mogą być również zgłaszane bezpośrednio do dyrektora szkoły codziennie w godzinach urzędowania.

 

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia  8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 j.t.).

Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Szkoła  nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.